FAQ

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky týkajících se nákupu produktů na našem eshopu. Dále se můžete dozvědět odpovědi na otázky týkající se reklamací, servisu a půjčovny. Pokud zde nenaleznete potřebné informace můžete nás kontakovat na naší zákaznické infolince nebo na uvedených emailech.

O nákupu

Jaká je dodací doba objedného zboží ?U každého produktu je uvedená orientační doba dodání zboží. Při uvedení zboží skladem a objednání dopoledne jsme schopni expedovat zboží tentýž den. Doba dodání je tedy do druhého v závislosti na vytížení zásilkové služby.
Jak mohu zaplatit za zboží ?Zboží můžete zaplatit na našich prodejnách v hotovosti nebo platební kartou. Při zaslání zboží dopravní společností je možné zaplatit zboží na dobírku , platební kartou nebo převodem předem.
Zboží přišlo poškozené, co mám dělat ?Pokud přišlo zboží s viditelně poškozeným obalem prosím informujte nás co nejdříve. Zboží je možné přebrat s uvedenou výhradou dopravci. V případě poškozeného zboží prosím zašlete fotografii poškození na kontaktní email.  Poškozené zboží si v krátké době vyzvedneme a dodáme zboží nové.
Mohu si zboží někde osobně vyzvednout ?Osobně si zboží můžete vyzvednout na našich prodejnách kde Vám rádi doporučíme příslušenství a odpovíme na Vaše dotazy. Zboží je také možné si osobně vyzvednout na výdejních místech vybraného přepravce. Například na výdejních místech Zásilkovny, pobočkách České pošty nebo Geis pointech přepravce Geis.
Je možné nevyhovující zboží vrátit ?V případě že by jste byli nespokojeni se zbožím nebo například s čistícím účinkem stroje prosím kontaktujte nás a my Vám poradíme se správným použitím nebo nastavením stroje k lepšímu účinku či Vám doporučíme vhodnější stroj. V případě že chcete zboží nebo stroj vrátit v zákonné lhůtě prosím zašlete nám zprávu na kontaktní email s odstoupením od smlouvy a zašlete stroj na adresu odeslání.
Je možné si zboží někde prohlédnout ?Většinu strojů si můžete prohlédnout před koupí na našich prodejnách. Radi Vám stroje předvedeme a odpovíme na Vaše dotazy.
Je možné zapůjčení stroje před koupí ?Některé ze strojů je možné si zapůjčit a odzkoušet před prodejem na našich prodejnách. Jedná se především o profesionální stroje a jejich seznam a podmínky zapůjčení naleznete v sekci půjčovna.
Poradí mí někdo s výběrem vhodného stroje ?Rádi Vám poradíme s výběrem vhodného stroje a příslušenství. Kontaktovat nás můžete na naší infolince, poslat dotaz vyplněním formuláře nebo navštívit přímo na našich prodejnách.

Záruka a servis

Jaká je délka záruky u strojů
Aktuální záruční podmínky naleznete v sekci reklamační a záuční podmínky. U některých typů strojů poskytujeme prodlouženou záruku. Výčet strojů a podmínky prodloužené záruky naleznete v sekci prodloužení záruční doby.
Jak mohu reklamovat zakoupené zboží ?V případě že došlo k poruše stroje v rámci záruční doby je možné stroj doručit na naše prodejny. V případě že jste zakoupily zboží v internetovém obchodě jsme schopni jeho nákup vyhledat v naší evidenci. Vše tedy vyřídíme za Vás a o termínu připravení opraveného stroje Vás budeme informovat.
Mohu reklamovat stroj u Vás zakoupený jinde?V případě že máte stroj zakoupený v jiném obchchodě a máte jej v záruční době může ho přinést do našeho autorizovaného záručního servisu. Pro vyřízení reklamace je nutné dodat doklad o koupi nebo záruční list. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
Kde najdu nejbližší servis ?V případě že potřebujete stroj dodat do servisu můžete vybírat z našich servisních a sběrných míst. Pokud jste z větší vzdálenosti můžeme si stroj vyzvednou přímo u Vás. Objednání a podmínky svozu naleznete v sekci servis.
Jak objednat servis ?V případě že stroj přivezete na některé z našich servisních míst nemusíte se předem objednávat. V případě že by jste chtěli objednat svoz servisu můžete využít našeho kontakního formuláře. Pokud chcete objednat servis u Vás je možné ho objednat na naší infolince.
Je možné servisovat stroj přímo u zákazníka ?V případě že potřebujete stroje servisovat přímo u Vás na místě je to možné. Tato služba se využívá především u větších a těžších strojů které je obtížné převážet. Např. mycích strojů nebo vysokotlakých strojlů s ohřevem. Servis je možné objednat na naší infolince nebo pomocí kontaktního formuláře.

Půjčovna

Jaké stroje je možné si zapůjčit ?Přehledný seznam strojů naleznete v sekci Půjčovna. Zapůjčujeme především stroje profesionální s velkým výkonem a s možností delší doby práce. S výběrem vhodného stroje Vám rádi poradíme.
Je nutné stroj rezervovat před zapůjčením ?I když máme větší počet strojů pro zapůjčení, může se stát že poptávka převyšuje naše kapacity. Doporučujeme tedy zapůjčení stroje rezervovat na vybraný den a čas přímo na našich zapůjčních místech a to telefonicky nebo emailem.
 Je možné stroj zapůjčit na víkend případně delší dobu ?Ano je to možné. Stroje standartně zapůjčujeme na 24 hod, případně dohodnutou delší dobu. Pokud chcete stroj zapůjčit přes víkend za zvýhodněných podmínek doporučujeme stroj rezervovat a vyzvednout od pátečního dopoledne do pondělního dopoledne. Při dlouhodobých zápůjčkách poskytujeme výrazné slevy. O aktuálních akcích se prosím infomujte na našich zápůjčních místech.
Kde je možné stroje zapůjčit a přivážíte je také ?Stroje můžete zapůjčit na našich zápůjčních místech. Stroje také zavážíme, jedná se ale především o stroje těžší s horší manipulací například vysokotlaké stroje s ohřevem anebo podlahové mycí stroje. Tato služba je zpoplatněna a o aktuálních možnostech se prosím informujte přímo na zápůjčních místech.